Szukamy kandydatów, którzy:
- zna pakiet MS Office – szczególnie programy Excel, Access (znajomość będzie weryfikowana testem);
- posiada umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów oraz wyciągania wniosków;
- umiejętności analizy danych oraz prezentowania wyników;
- Mile widziane osoby z orzeczeniem o każdym stopniu niepełnosprawności.
Na tym stanowisku będziesz zajmować się:
- usprawnianiem i automatyzacją raportów;
- tworzeniem nowych narzędzi usprawniających pracę;
- pracą z danymi pochodzącymi z naszych wewnętrznych systemów oraz przygotowywaniem w oparciu o nie zestawień, raportów oraz analiz.
Możesz liczyć na:
- przyjazny i zgrany zespół;
- realny wpływ na kierunek rozwoju biznesu;
- dostęp do najnowszych narzędzi i technologii;
- możliwość korzystania w doświadczenia i wiedzy kilkusetosobowej organizacji ekspertów.