Autenti.com
Kraków IT
Dodaj opinię
Czy to Twoja firma? Przejmij profil
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 maja 2021. Zobacz aktualne

Administrative & Operations Assistant

Rekrutacja zdalna
Autenti.com Kraków
Nie podano
Praca

Opis firmy

Autenti łączy w sobie energię startupu i ambicje dojrzałej firmy. Mamy pasję i duże doświadczenie na rynku internetowym. Stworzyliśmy usługę, która upraszcza oraz przyspiesza proces podpisywania i autoryzowania dokumentów online. Poprzez platformę Autenti możesz użyć wszystkich dostępnych e-podpisów na rynku, a więc podpiszesz większość umów, porozumień, wniosków. Jest spora szansa, że już korzystałeś z naszego narzędzia, np: zakładając konto bankowe. Rozwijamy się i mamy ambicje stać się największym operatorem usługi e-podpisu w Unii Europejskiej. Wiemy jak to osiągnąć, potrzebujemy jednak osób, które swoim zaangażowaniem i doświadczeniem pomogą nam zrealizować plan.

Szukamy ludzi samodzielnych, proaktywnych i świadomych, że digitalizacja rynku to szansa na uproszczenie życia. Co więcej, podpisywanie dokumentów online oznacza mniejsze zużycie papieru i ochronę drzew. 

Cieszymy się, że tworzymy odpowiedzialny biznes i zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Opis stanowiska

Administrative & Operations Assistant to rola, która zapewnia wsparcie w organizacji, w szczególności w zakresie spraw administracyjnych i operacyjnych zmierzających do zwiększenia produktywności w obszarach administracyjnym, kadrowym, sprzedażowym i finansowym.

Do głównych zadań należeć będzie wsparcie w procesach operacyjnych i realizacja bieżących czynności administracyjno-biurowych. Ciągły kontakt z zespołami będzie wspierał dynamiczny rozwój organizacji.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • kompleksowe wsparcie i koordynacja bieżących procesów administracyjno - biurowych w organizacji,
  • prowadzenie i utrzymanie systemów backoffice’owych i rejestrów administracyjnych,
  • obsługa korespondencji i nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, prowadzenie rejestru korespondencji,
  • koordynacja procesów zakupowych, w tym zakupu QES, zakupu sprzętu etc.,
  • wsparcie w koordynacji procesu onboardingu nowych pracowników, w szczególności wysyłek sprzętu, Welcome Packów,
  • kompleksowa opieka nad biurem,
  • wsparcie w wystawianiu faktur sprzedażowych i faktur korygujących przy ścisłej współpracy z działem Sales Support,
  • wsparcie w prowadzeniu rejestru rozliczeń Klientów,
  • obsługa procesu zwrotów QES,
  • wsparcie w kontakcie z Klientami dotyczącym regulacji należności i nadzór nad raportowaniem otrzymanych od klientów wpłat,
  • wsparcie przy uzyskiwaniu certyfikatów rezydencji podatkowej i zaświadczeń z urzędów administracji publicznej,
  • współtworzenie i rozwój procesów oraz procedur administracyjnych wewnątrz organizacji usprawniających funkcjonowanie firmy.

Kwalifikacje

Jakie wymagania powinni spełniać kandydaci?

  • doświadczenie na podobnym stanowisku 1 - 2 lata, 
  • dobre umiejętności analizy i syntezy, zdolność myślenia strategicznego, orientacja na wyniki,
  • wysoka pro-aktywność w poszukiwaniu rozwiązań,
  • znakomite umiejętności komunikacji, otwartość na innych,
  • duży stopień samodzielności w działaniu,
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra znajomość narzędzi biurowych MS Office / Google Docs, (w szczególności Excel),
  • zainteresowanie nowoczesnymi technologiami informatycznymi, 
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w mowie i piśmie.

Dodatkowe informacje

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • dołączysz do grona najlepszych specjalistów w branży, którzy realizują nowatorskie projekty i chętnie dzielą się swoją wiedzą,
  • w naszej pracy łączymy zamiłowanie do technologii z jej praktycznym zastosowaniem do ułatwiania życia,
  • gwarantujemy udział w wyjątkowej przygodzie zawodowej w szybko rozwijającej się spółce o międzynarodowym potencjale,

Ponadto oferujemy:

  • prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, 
  • możliwość częściowej pracy zdalnej i elastyczne godziny pracy, 
  • przyjazną atmosferę pracy w niewielkim zespole,
  • wyjazdy integracyjne i firmowe eventy, 
  • przyjazne i nowoczesne biuro na Czerwonych Makach

Podobne oferty

URBA Sp. z o.o.
Kraków
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij