Opis firmy
Autenti łączy w sobie energię startupu i ambicje dojrzałej firmy. Mamy pasję i duże doświadczenie na rynku internetowym. Stworzyliśmy usługę, która upraszcza oraz przyspiesza proces podpisywania i autoryzowania dokumentów online. Poprzez platformę Autenti możesz użyć wszystkich dostępnych e-podpisów na rynku, a więc podpiszesz większość umów, porozumień, wniosków. Jest spora szansa, że już korzystałeś z naszego narzędzia, np: zakładając konto bankowe. Rozwijamy się i mamy ambicje stać się największym operatorem usługi e-podpisu w Unii Europejskiej. Wiemy jak to osiągnąć, potrzebujemy jednak osób, które swoim zaangażowaniem i doświadczeniem pomogą nam zrealizować plan.
Szukamy ludzi samodzielnych, proaktywnych i świadomych, że digitalizacja rynku to szansa na uproszczenie życia. Co więcej, podpisywanie dokumentów online oznacza mniejsze zużycie papieru i ochronę drzew.
Cieszymy się, że tworzymy odpowiedzialny biznes i zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Opis stanowiska
Administrative & Operations Assistant to rola, która zapewnia wsparcie w organizacji, w szczególności w zakresie spraw administracyjnych i operacyjnych zmierzających do zwiększenia produktywności w obszarach administracyjnym, kadrowym, sprzedażowym i finansowym.
Do głównych zadań należeć będzie wsparcie w procesach operacyjnych i realizacja bieżących czynności administracyjno-biurowych. Ciągły kontakt z zespołami będzie wspierał dynamiczny rozwój organizacji.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- kompleksowe wsparcie i koordynacja bieżących procesów administracyjno - biurowych w organizacji,
- prowadzenie i utrzymanie systemów backoffice’owych i rejestrów administracyjnych,
- obsługa korespondencji i nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, prowadzenie rejestru korespondencji,
- koordynacja procesów zakupowych, w tym zakupu QES, zakupu sprzętu etc.,
- wsparcie w koordynacji procesu onboardingu nowych pracowników, w szczególności wysyłek sprzętu, Welcome Packów,
- kompleksowa opieka nad biurem,
- wsparcie w wystawianiu faktur sprzedażowych i faktur korygujących przy ścisłej współpracy z działem Sales Support,
- wsparcie w prowadzeniu rejestru rozliczeń Klientów,
- obsługa procesu zwrotów QES,
- wsparcie w kontakcie z Klientami dotyczącym regulacji należności i nadzór nad raportowaniem otrzymanych od klientów wpłat,
- wsparcie przy uzyskiwaniu certyfikatów rezydencji podatkowej i zaświadczeń z urzędów administracji publicznej,
- współtworzenie i rozwój procesów oraz procedur administracyjnych wewnątrz organizacji usprawniających funkcjonowanie firmy.
Kwalifikacje
Jakie wymagania powinni spełniać kandydaci?
- doświadczenie na podobnym stanowisku 1 - 2 lata,
- dobre umiejętności analizy i syntezy, zdolność myślenia strategicznego, orientacja na wyniki,
- wysoka pro-aktywność w poszukiwaniu rozwiązań,
- znakomite umiejętności komunikacji, otwartość na innych,
- duży stopień samodzielności w działaniu,
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra znajomość narzędzi biurowych MS Office / Google Docs, (w szczególności Excel),
- zainteresowanie nowoczesnymi technologiami informatycznymi,
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w mowie i piśmie.
Dodatkowe informacje
Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?
- dołączysz do grona najlepszych specjalistów w branży, którzy realizują nowatorskie projekty i chętnie dzielą się swoją wiedzą,
- w naszej pracy łączymy zamiłowanie do technologii z jej praktycznym zastosowaniem do ułatwiania życia,
- gwarantujemy udział w wyjątkowej przygodzie zawodowej w szybko rozwijającej się spółce o międzynarodowym potencjale,
Ponadto oferujemy:
- prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport,
- możliwość częściowej pracy zdalnej i elastyczne godziny pracy,
- przyjazną atmosferę pracy w niewielkim zespole,
- wyjazdy integracyjne i firmowe eventy,
- przyjazne i nowoczesne biuro na Czerwonych Makach