Poszukujemy ambitnych studentów 3 i 4 roku studiów biznesowych (rachunkowość, zarządzanie, SGH) na stanowisko Administration /Office Managera!
Jesteśmy firmą technologiczną pracująca dla klientów z całego swiata. Szukamy osoby która na pół (3/4) etatu zajmie się biurem i sprawami back office.
Doświadczenie nie jest wymagane. Wymagane jest logiczne myślenie, skrupulatność, "connecting the dots", myślenie analityczne i zdroworozsądkowe.
Zakres obowiązków:
- Kontakt z działem księgowości
- Tworzenie raportów i analiz
- Przygotowywanie i administracja umowami
- Wystawianie faktur
- Wsparcie w bieżących zadaniach administracyjnych
Wymagania:
- Ścisły umysł i logiczne myślenie
- Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadań
- Analityczne myślenie
- Znajomość Excela i podstaw matematyki
Co oferujemy:
- Możliwość nauki, jak funkcjonuje nowoczesna firma
- Poznanie procesów operacyjnych, księgowych oraz relacji z klientami
- Praktyczne doświadczenie i rozwój w dynamicznym środowisku
Jeśli jesteś osobą, która lubi pracę z danymi, jest skrupulatna i chce zdobyć cenne doświadczenie zawodowe, czekamy na Twoje zgłoszenie!