Pracodawca:
Grafton Sp. Z o.o.
Opis stanowiska:
Nasz Klient to międzynarodowa firma działająca w branży gadżetów reklamowych i personalizowanych produktów promocyjnych. Zespół w Polsce obsługuje klientów z istniejącego portfolio - firmy które od lat współpracują z organizacją i doceniają jej jakoś, elastyczność partnerskie podejście.Otwarta rola: Account Manager (praca mobilna, miejsce pracy Warszawa) Administratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenie RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychInformujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329
Zadania:
- utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami z regionu Warszawy
- spotkania z klientami, prezentowanie katalogów produktowych i nowości
- doradzanie klientom w zakresie produktów i możliwości personalizacji (monitorowanie potrzeb i reagowanie na zapytania)
- koordynacja realizacji zamówień (w tym rozwiązywanie problemów lub reklamacji)
- monitorowanie rynku konkurencji
- planowanie spotkań z klientami i raportowanie tych działań w CRM
- stały kontakt z biurem regionalnym i raportowanie do Dyrektora Regionu
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia w profesjonalnej obsłudze klienta B2B (zarządzanie zamówieniami, opieka nad klientem, zarządzanie sprzedażą u klienta itp.)
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i relacyjne
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. B2)
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy i priorytetów
- pozytywne nastawienie, otwartość i chęć budowania długofalowych relacji
- wykształcenie min. średnie
- mile widziane doświadczenie w branży reklamowej/promocyjnej
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- długofalowe zatrudnienie na UoP lub B2B
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: samochód służbowy, komputer, telefon
- struktura płaska - bez korporacyjnych szczebli za to z szybką decyzyjnością i swobodą działania
- atrakcyjne wynagrodzenie i premie uznaniowe (m.in. trzynastka)
O pracodawcy:
Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.
W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.
Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.
W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.