Ta oferta pracy jest nieaktualna od 31 grudnia 2020. Zobacz aktualne

2nd Line Support Engineer

Comarch Kraków
Nie podano
Praca

Czy jesteś otwarty na nowe wyzwania? Szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu ekspertów wspierającego wiodące firmy telekomunikacyjne w zapewnianiu wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych. Nasze produkty są wdrażane na całym świecie – od Argentyny, przez Niemcy i inne kraje Europy, Emiraty Arabskie, aż po Japonię, Koreę Południową czy Nową Zelandię. W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję do współpracy z działami IT największych teleoperatorów oraz będziesz mógł wykorzystać oraz poszerzyć swoją wiedzę o systemach zarządzania siecią telekomunikacyjną i procesach utrzymania IT. Dodatkowo, damy Ci szansę na uzyskanie lub rozszerzenie certyfikatu ITIL. Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania incydentów oraz problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych
  • Doświadczenie w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia technicznego IT lub w zespole inżynierów systemowych
  • Znajomość:
  • środowiska Linux (komendy, administracja)
  • SQL oraz Oracle Database i/lub języka PL/SQL
  • zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie:
  • wiedza z dziedziny telekomunikacji
  • umiejętność pisania skryptów np. BASH
  • podstawy programowania obiektowego
  • wiedza z obszaru BigData (Cloudera, Hadoop itp.)
  • znajomość najlepszych praktyk ITIL
  • znajomość drugiego języka obcego
  • dyspozycyjność

TWOJE ZADANIA

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez wyznaczonych pracowników działów technicznych operatorów (osoby techniczne, administratorzy)
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez system automatycznego monitoringu utrzymywanych platform
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (3-cia linia wsparcia - R&D)
  • Weryfikacja stanu aplikacji na środowiskahc produkcyjnych (daily health-check)
  • Instalacja aplikacji w postaci pełnego release'u lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
  • Udział w pracach zespołu DevOps

DLA CIEBIE

  • Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej (Vodafone, Telefónica, Orange, Mobile, LGU, MTS, KDDI i wiele innych)
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform klasy OSS (Operations Support Systems)
  • Operowanie na realnych systemach produkcyjnych działających w klastrach zapewniających ciągłość biznesu (Business Continuity, Disaster Recovery)
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
  • Praca w Comarch to ponadto:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Atrakcyjne ścieżki kariery
  • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
  • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
  • Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach

Podobne oferty

Staż analiza biznesowa
Comarch
3 lokalizacje
Nie podano
Comarch
Kraków
Nie podano
Staż inżynier systemowy/ DevOps
ComarchNie podano
Comarch
Kraków
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij