2nd Line Support Engineer

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 28 września 2020. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
nie podano
Kraków

Czy jesteś otwarty na nowe wyzwania? Szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu ekspertów wspierającego wiodące firmy telekomunikacyjne w zapewnianiu wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych. Nasze produkty są wdrażane na całym świecie – od Argentyny, przez Niemcy i inne kraje Europy, Emiraty Arabskie, aż po Japonię, Koreę Południową czy Nową Zelandię. W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję do współpracy z działami IT największych teleoperatorów oraz będziesz mógł wykorzystać oraz poszerzyć swoją wiedzę o systemach zarządzania siecią telekomunikacyjną i procesach utrzymania IT. Dodatkowo, damy Ci szansę na uzyskanie lub rozszerzenie certyfikatu ITIL. Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania incydentów oraz problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych
  • Doświadczenie w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia technicznego IT lub w zespole inżynierów systemowych
  • Znajomość:
  • środowiska Linux (komendy, administracja)
  • SQL oraz Oracle Database i/lub języka PL/SQL
  • zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie:
  • wiedza z dziedziny telekomunikacji
  • umiejętność pisania skryptów np. BASH
  • podstawy programowania obiektowego
  • wiedza z obszaru BigData (Cloudera, Hadoop itp.)
  • znajomość najlepszych praktyk ITIL
  • znajomość drugiego języka obcego
  • dyspozycyjność

TWOJE ZADANIA

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez wyznaczonych pracowników działów technicznych operatorów (osoby techniczne, administratorzy)
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez system automatycznego monitoringu utrzymywanych platform
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (3-cia linia wsparcia - R&D)
  • Weryfikacja stanu aplikacji na środowiskahc produkcyjnych (daily health-check)
  • Instalacja aplikacji w postaci pełnego release'u lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
  • Udział w pracach zespołu DevOps

DLA CIEBIE

  • Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej (Vodafone, Telefónica, Orange, Mobile, LGU, MTS, KDDI i wiele innych)
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform klasy OSS (Operations Support Systems)
  • Operowanie na realnych systemach produkcyjnych działających w klastrach zapewniających ciągłość biznesu (Business Continuity, Disaster Recovery)
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
  • Praca w Comarch to ponadto:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Atrakcyjne ścieżki kariery
  • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
  • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
  • Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach