Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

2nd Line Support Engineer

Praca
nie podano
Bielsko-Biała

Czy jesteś otwarty na nowe wyzwania? Szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu ekspertów wspierającego wiodące firmy telekomunikacyjne w zapewnianiu wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych. Nasze produkty są wdrażane na całym świecie – od Argentyny, przez Niemcy i inne kraje Europy, Emiraty Arabskie, aż po Japonię, Koreę Południową czy Nową Zelandię. W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję do współpracy z działami IT największych teleoperatorów oraz będziesz mógł wykorzystać oraz poszerzyć swoją wiedzę o systemach zarządzania siecią telekomunikacyjną i procesach utrzymania IT. Dodatkowo, damy Ci szansę na uzyskanie lub rozszerzenie certyfikatu ITIL. Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania incydentów oraz problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych
  • Doświadczenie w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia technicznego IT lub w zespole inżynierów systemowych
  • Znajomość:
  • środowiska Linux (komendy, administracja)
  • SQL oraz Oracle Database i/lub języka PL/SQL
  • zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie:
  • wiedza z dziedziny telekomunikacji
  • umiejętność pisania skryptów np. BASH
  • podstawy programowania obiektowego
  • wiedza z obszaru BigData (Cloudera, Hadoop itp.)
  • znajomość najlepszych praktyk ITIL
  • znajomość drugiego języka obcego
  • dyspozycyjność

TWOJE ZADANIA

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez wyznaczonych pracowników działów technicznych operatorów (osoby techniczne, administratorzy)
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez system automatycznego monitoringu utrzymywanych platform
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (3-cia linia wsparcia - R&D)
  • Weryfikacja stanu aplikacji na środowiskahc produkcyjnych (daily health-check)
  • Instalacja aplikacji w postaci pełnego release'u lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
  • Udział w pracach zespołu DevOps

DLA CIEBIE

  • Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej (Vodafone, Telefónica, Orange, Mobile, LGU, MTS, KDDI i wiele innych)
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform klasy OSS (Operations Support Systems)
  • Operowanie na realnych systemach produkcyjnych działających w klastrach zapewniających ciągłość biznesu (Business Continuity, Disaster Recovery)
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
  • Praca w Comarch to ponadto:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Atrakcyjne ścieżki kariery
  • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
  • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
  • Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach
Aplikuj teraz