Dla naszego Klienta pilnie szukamy pracowników na stanowisko konsultanta/tki pierwszej linii wsparcia (1st level Support Consultant) wewnętrznego centrum obsługi użytkowników, by Firma mogła przestrzegać swoich umów w zakresie poziomu wykonywanych usług.
Na stanowisko 1st level Support Consultant szukamy 1-2 osób, które przez okres 6-12 miesięcy (umowa na czas określony) chciałyby pracować w młodym zespole.
Miejsce pracy: 100% zdalnie🏠💻
Czym będziesz się zajmował/a na stanowisku 1st level Support Consultant?
📌pierwszą linią wsparcia w dziale obsługi użytkowników; telefoniczną i pisemną akceptacją oraz oceną napływających zapytań/zgłoszeń,
📌aktywnym wsparciem użytkowników w obsłudze aplikacji IT (także z wykorzystaniem zdalnego oprogramowania),
📌znajdowaniem rozwiązań dla zgłoszonych problemów w ramach podanych ram pracy,
📌dokumentowaniem, klasyfikacją oraz priorytetyzowaniem przychodzącego wadliwego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania przy użyciu centralnego systemu HelpDesk,
📌przekazywaniem zgłoszeń do odpowiednich komórek/oddziałów,
Czego od Ciebie wymagamy?
📌ukończonych studiów wyższych na kierunkach związanych z IT lub doświadczenia zawodowego zdobytego w środowisku IT,
📌dobrej znajomości obsługi Windows 7, Windows 10 oraz produktów Microsoft,
📌analitycznego myślenia oraz pewności siebie,
📌gotowości do pracy w zespole, zorientowania na jakość wykonywanej pracy,
📌 bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz dobrej znajomości języka niemieckiego,
Co możemy Ci zaoferować?
📌 zdobędziesz doświadczenie w pracy jako 1st level Support Consultant,
📌 szybko rozwiniesz skrzydła,
📌 praca w dynamicznie rozwijającej się branży,
📌 partnerskie stosunki – płaska struktura organizacji,
📌 praca w międzynarodowym zespole,
Jeżeli jesteś zainteresowany - APLIKUJ!