Aktualizacja: 17 września 2021
1 min
Nie tylko to, co widzimy na pierwszy rzut i z czym lub z kim mamy styczność jako klienci jakiejś firmy wpływa na poprawne działanie przedsiębiorstwa. Bardzo duża część zadań, firma realizuje w sposób niewidoczny dla ludzi z zewnątrz, który jednak jest niezbędny do jej prawidłowego funkcjonowania.

Wsparcie dla głównych i widocznych z zewnątrz części biznesu jest tym, co najczęściej odbywa się z dala od oczu klientów firmy, a co nazywamy działem back office. Aktywności back office są wszystkim tym, co wpływa na prawidłowość działania przedsiębiorstwa, czyli między innymi dział księgowo-finansowy, dział kadr czy zakupów.

Działania back office są praktycznie niedostrzegalna dla osób z zewnątrz, a jednak stanowią niezbędny element sukcesu handlowego firmy, chociażby poprzez optymalizację czasu pracy pracowników czy gromadzenie danych o sprzedaży, które następnie można wykorzystać w podniesieniu kompetencji handlowców i sprzedawców.

Dział back office dba również o kwestie zgodności i kompatybilności oferowanych usług lub produktów, prowadzi wsparcie całego firmowego IT, a także jest odpowiedzialny za tworzenie i prowadzenie dokumentacji.

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij