Program Stażowy JUMP w JTI Polska
Weź udział w programie, który umożliwi Ci wykorzystanie Twojego potencjału w rozwiązywaniu rzeczywistych zagadnień biznesowych i dostarczy wszystkiego, czego potrzebujesz, aby kształtować swoją ścieżkę kariery.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Bieżącą obsługę zapytań i problemów zgłaszanych przez pracowników biurowych i terenowych Firmy,
- Serwis sprzętu i infrastruktury IT,
- Współpracę z dostawcami usług i serwisantami zewnętrznymi,
- Współpracę z innym Działami Firmy oraz poszukiwanie rozwiązań informatycznych wspierających organizację.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego lub statusu studenta (preferowane studia o profilu informatycznym),
- Wiedzy ogólnej z zakresu informatyki,
- Znajomości środowiska Windows i aplikacji biurowych MS Office,
- Umiejętności rozwiązywania problemów oraz odporność na stres,
- Umiejętności współpracy z klientami wewnętrznymi pod presją czasu,
- Samodzielności, inicjatywy i dynamiki w działaniu,
- Komunikatywności oraz nastawienia na współpracę w zespole,
- Komunikatywnej znajomość j. angielskiego.
Oferujemy:
- Płatny staż do końca roku,
- Przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmować podczas stażu i z kim będziesz pracować,
- Możliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w ciekawych i odpowiedzialnych projektach,
- Elastyczność w zakresie godzin pracy, które dopasujesz do swoich zajęć,
- Pracę w otwartej atmosferze, w kolorowym biurze i zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje,
- Pracę w języku angielskim, w tym wymianę doświadczeń z obcokrajowcami.