
Zespół Central Functions świadczy kompleksowe usługi dla pracowników PwC Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. Zadania wykonywane przez zespół związane są z obszarami takimi jak: HR, Marketing i Komunikacja, Administracja, Zarządzanie ryzykiem, Finanse wewnętrzne, Automatyzacja i Usprawnienia oraz IT.Twój zakres obowiązków
Realizacja logistyki szkoleniowej, w tym:
- obsługa logistyczna szkoleń i programów rozwojowych (rezerwacja sal, przygotowanie i dystrybucja materiałów szkoleniowych, opracowanie ankiet oceniających zrealizowane szkolenia, potwierdzanie dyspozycyjności trenerów zgodnie z przyjętymi standardami),
- współpraca z klientem wewnętrznym PwC Service Delivery Center (tj. osobami wnioskującymi o szkolenia, uczestnikami szkoleń oraz trenerami),
- obsługa systemów/baz danych związanych ze wsparciem logistycznym szkoleń.
- Przygotowywanie cyklicznych raportów i analiza danych szkoleniowych.
Nasze wymagania
- Znajomość programu Ms Excel na poziomie średniozaawansowanym,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Zmysł analityczny (umiejętność pracy z dużą ilością danych z zachowaniem należytej dokładności),
- Umiejętności komunikacyjne związane z obsługą klienta,
- Umiejętność organizacji pracy i priorytetyzacji zadań własnych (tryb wielozadaniowy),
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Płatny staż w oparciu o umowę zlecenia,
- Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program), Program BeWell@PwCSDC, w tym dodatkowe ubezpieczenia, cyklicznie organizowane aktywności Wellness, karta MultiSport,
- Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
- Hybrydowy model pracy (możliwość pracy w pełni stacjonarnej),
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic.
Benefity:
- Elastyczny czas pracy,
- Spotkania integracyjne,
- Firmowa biblioteka,
- Strefa relaksu,
- Program rekomendacji pracowników,
- Inicjatywy dobroczynne.
