Zakres obowiązków:
- obsługa klienta w zakresie wsparcia technicznego
- instalacja, wdrażanie i serwis oprogramowania
- wsparcie merytoryczne klientów
- testowanie i czynny udział w rozwoju oprogramowania
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, techniczne (bądź ostatnie lata studiów)
- znajomość CAD
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w międzynarodowym zespole
- gotowość do wyjazdów służbowych
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku technicznym przy wspieraniu klientów, rozwiązywaniu,
opisywaniu oraz raportowaniu błędów i usterek w oprogramowaniu
- znajomość CAM
- doświadczenie w testowaniu oprogramowania
Oferujemy:
- samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilny system wynagradzania
- narzędzia pracy wspierające wykonywanie powierzonych zadań
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturze firmy oraz stałego podnoszenia własnych kwalifikacji
- program szkoleń wewnętrznych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- komfortowe biuro w Krakowie w atrakcyjnej lokalizacji
- owocowy wtorek i pyszną kawę