Specjalista wsparcia technicznego CAD/CAM

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 20 maja 2019. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
Kraków
nie podano

Zakres obowiązków:

- obsługa klienta w zakresie wsparcia technicznego

- instalacja, wdrażanie i serwis oprogramowania

- wsparcie merytoryczne klientów

- testowanie i czynny udział w rozwoju oprogramowania

Wymagania:

- wykształcenie wyższe, techniczne (bądź ostatnie lata studiów)

- znajomość CAD

- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

- komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w międzynarodowym zespole

- gotowość do wyjazdów służbowych

Mile widziane:

- doświadczenie na podobnym stanowisku technicznym przy wspieraniu klientów, rozwiązywaniu,

opisywaniu oraz raportowaniu błędów i usterek w oprogramowaniu

- znajomość CAM

- doświadczenie w testowaniu oprogramowania

Oferujemy:

- samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

- stabilny system wynagradzania

- narzędzia pracy wspierające wykonywanie powierzonych zadań

- możliwość rozwoju zawodowego w strukturze firmy oraz stałego podnoszenia własnych kwalifikacji

- program szkoleń wewnętrznych

- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

- komfortowe biuro w Krakowie w atrakcyjnej lokalizacji

- owocowy wtorek i pyszną kawę 

Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×