Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Samodzielne planowanie i prowadzenie projektów marketingowo-sprzedażowych,
- Przygotowywanie narzędzi wspierających budowanie relacji z Partnerami Handlowymi oraz odsprzedaż produktów ,
- Poszukiwanie niestandardowych możliwości budowania zaangażowania Partnerów Handlowych w długofalową współpracę,
- Analizę raportów sprzedażowych i przygotowywanie podsumowań prowadzonych akcji, jak również wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji dalszych usprawnień,
- Planowanie, zarządzanie i kontrolę powierzonego budżetu,
- Współpracę z działami wewnętrznymi firmy (sprzedaży, analiz biznesowych oraz zakupów) oraz dostawcami zewnętrznymi,
- Przygotowanie i prezentację informacji dla Działu Sprzedaży.
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum rocznego doświadczenia zawodowego w firmie z sektora FMCG w dziale Sprzedaży i/lub Trade Marketingu,
- Wykształcenia wyższego lub statusu studenta ostatnich lat studiów,.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Zaawansowanej znajomości pakietu MS Office, w tym w szczególności MS Excel oraz PowerPoint,
- Umiejętności analizowania i interpretowania danych sprzedażowych i finansowych,
- Umiejętności szybkiego uczenia się, wyciągania wniosków i łączenia faktów,
- Elastyczności w działaniu oraz otwartości na dynamiczne środowisko pracy,
- Zdolności komunikacyjnych i umiejętności pracy w grupie,
- Kreatywności, dokładności oraz inicjatywy w działaniu,
- Wykształcenia wyższego lub statusu studenta ostatnich lat studiów,
Oferujemy:
- Profesjonalne, wysoko oceniane przez pracowników wdrożenie, wiemy jak zadbać o dobry start,
- Różnorodne projekty, konkretne, ambitne i odpowiedzialne zadania,
- Wsparcie i możliwość wymiany doświadczeń z współpracownikami mówiącymi różnymi językami, pochodzącymi z różnych kultur,
- Indywidualny plan rozwoju, szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne, w tym również zagraniczne,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia,
- Możliwość wpływania na warunki pracy w JTI – będziemy cię pytać o zdanie, żeby poznać twoje potrzeby.