Specjalista Helpdesk

Praca
Kraków
nie podano

Opis firmy

Ułatwiamy mobilność w zdigitalizowanym świecie.

Dajemy Drugie Życie urządzeniom i dzięki temu nasze produkty przyczyniają się do zmniejszania ilości elektroodpadów.

Wraz z rozwojem chcemy brać coraz większy udział w digitalizacji naszego życia i uczestniczyć w rewolucji w magazynowaniu energii i nadchodzącej elektromobilności.

Tworzymy urządzenia związane z magazynowaniem energii, takie jak baterie do laptopów, power banki, zasilacze UPS, czy ładowarki USB.

Obecnie poszukujemy osób, które wzmocnią nasz Zespół IT!

Opis stanowiska

Będziesz odpowiedzialny za:

  • bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników w zakresie:
  • - oprogramowania systemowego, użytkowego,
  • - sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne),
  • - sieci komputerowych,
  • - telefonów komórkowych,
  • - diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
  • - instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego,
  • inwentaryzację sprzętu i oprogramowania w oparciu o nVision.

Kwalifikacje

Jeżeli:

  • posiadasz pierwsze doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • jesteś osobą ambitną i dobrze zorganizowaną,
  • znasz zagadnienia związane z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi,
  • znasz język angielski (B2),
  • znasz ESET i nVison (mile widziane).

Nie wahaj się - dołącz do nas! :)

Dodatkowe informacje

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę lub B2B jeżeli tak wolisz,
  • Kartę MultiSpotrt,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego,
  • Prywatną opiekę medyczną - dofinansowanie,
  • Nieformalna atmosferę pracy w młodym zespole,
  • Ekstra-nowoczesne biuro przy ul. Kalwaryjskiej 33, w którym praca jest również przyjemnością!


Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×