LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. rozliczeń projektów
Zakres obowiązków:
- Samodzielne terminowe rozliczanie, kontrola kwalifikowalności wydatków w ramach projektów realizowanych przez Spółkę oraz projektów zleconych do obsługi przez klientów zewnętrznych
- Koordynacja realizacji projektów zgodnie z założeniami finansowymi i administracyjnymi - współpraca w zakresie wykonalności projektów z kluczowym personelem projektowym
- Przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz pozostałych dokumentów sprawozdawczych i projektowych - praca w systemie SL oraz narzędziach stosowanych przez Spółkę
- Opisywanie faktur i dokumentów kosztowych, list płac zgodnie z kategorią kosztową, stopniem dofinansowania oraz obowiązującymi regulacjami
- Uczestnictwo w procesie zakupowym realizowanym przez Spółkę
- Kontrola realizacji budżetów projektowych, stopnia wydatkowania, wypełniania obowiązków raportowych i sprawozdawczych, wykonania kamieni milowych
- Uczestnictwo w kontrolach i audytach projektowych
- Zapewnianie zgodności zapisów księgowych, rozrachunków i rozliczeń z działem księgowym
- Bieżąca współpraca z partnerami, klientami i instytucjami wdrażającymi programy pomocowe
- Obsługa administracyjna projektów - kompletowanie, archiwizacja i przepływ dokumentów
Oczekiwania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym 2-letnie doświadczenie w pracy w doradztwie lub consultingu projektowym - wymóg konieczny
- Biegła znajomość Centralnego Systemu Teleinformatycznego SL2014 i pokrewnych
- Bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych, umiejętność sprawnej pracy z zaawansowanymi funkcjami i formułami
- Bardzo wysoka samodzielność, proaktywność i zaangażowanie
- Wysoka świadomość biznesowych wyzwań, mechanizmów i praktyk obowiązujących w spółce prywatnej
- Silna orientacja na osiąganie wyznaczonych celów
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym
- Mile widziane - doświadczenie w rozliczaniu projektów B+R realizowanych przez firmy produkcyjne, przemysłowe
Oferta:
- Świetną atmosferę pracy w dynamicznej, nowoczesnej firmie
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę zakładające atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie w zależności od wyników i stopnia zaangażowania
- Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia przy wielomilionowych projektach
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta Multisport