Specjalista ds. obsługi klienta - sklep internetowy

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 15 września 2019. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
Warszawa
nie podano

Zapraszam do zapoznania się z ofertą pracy na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta. Zerknij! Być może dołączysz do naszego zespołu?


Specyfika pracy:

Praca polega na e-mailowej obsłudze klientów sklepu internetowego. 


Oferujemy:

  • system premiowy i motywacyjny,
  • konkursy,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy, liderzy rekrutowani są w wewnętrznych konkursach,
  • komfortowe i przyjemne warunki pracy,
  • płatne szkolenie (2 dni),
  • praca w soboty i niedziele jest dodatkowo płatna,
  • gotowe bazy klientów,
  • możliwość otrzymania dodatkowego wynagrodzenia na polecenie znajomego do pracy,
  • możliwość wykupienia pakietu medycznego w LUX MED na dogodnych warunkach,
  • karta Multisport 


Oczekujemy:

  • odporność na stres,
  • skupienie na realizacji celu,
  • sprawna obsługa komputera.


Godziny pracy:

Poniedziałek - niedziela w godz. 8:00 – 21:00 (system zmianowy)


Stawka za godzinę pracy:

minimum 14zł brutto


Warunki zatrudnienia:

  • umowa zlecenie 
  • umowa o pracę



Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV dołączając poniższą klauzulę:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).



Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×