Specjalista ds. obsługi klienta (praca tymczasowa) OK/08/2019

Praca
Katowice
nie podano

Librus stale się rozwija. Otwieramy nowe projekty i kreujemy standardy na polskim rynku technologii informatycznych. Rozwijamy swoje produkty i swój zespół. Szukamy kogoś, kto do niego dołączy!

Specjalista ds. obsługi klienta

(praca tymczasowa)

miejsce pracy: Katowice

nr referencyjny: OK/08/2019

Lubisz rozmawiać z klientami, ale w wielkich sprzedażowych wyzwaniach nie czujesz się najlepiej?

Dołącz do naszego zespołu – wykorzystamy Twoją umiejętność i wspólnie rozwiniemy Twój potencjał!

Pracując z nami, będziesz miał okazję:

·        zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta – wyjaśniać telefonicznie nieścisłości w dokumentach, finalizować sprzedaż po negocjacjach prowadzonych przez naszych specjalistów

·        dbać o formalną stronę współpracy z klientami

·        przygotowywać dokumentację (umowy, oferty, zestawienia)

·        wspierać bieżące działania firmy

Wyślij nam swoje CV, jeśli:

·        Twoja kultura języka jest na wysokim poziomie

·        lubisz kontakt telefoniczny z klientem

·        dobrze znasz Worda i Excela

·        masz dużo pozytywnej energii

Od siebie oferujemy:

·        umowę o pracę na czas określony – od kwietnia do końca października 2019 r.

·        pracę od poniedziałku do piątku na jedną ranną zmianę

·        pracę z klientem premium – dyrektorzy szkół

·        możliwość dalszego rozwoju w firmie dla najlepszych

CV prosimy wysyłać za pomocą formularza aplikacyjnego.

Chcesz wiedzieć więcej o nas i o tym, jak pracujemy?

ODWIEDŹ NASZĄ STRONĘ KARIERY:http://www.librus.pl/kariera/

Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×