Librus stale się rozwija. Otwieramy nowe projekty i kreujemy standardy na polskim rynku technologii informatycznych. Rozwijamy swoje produkty i swój zespół. Szukamy kogoś, kto do niego dołączy!
Specjalista ds. obsługi klienta
(praca tymczasowa)
miejsce pracy: Katowice
nr referencyjny: OK/08/2019
Lubisz rozmawiać z klientami, ale w wielkich sprzedażowych wyzwaniach nie czujesz się najlepiej?
Dołącz do naszego zespołu – wykorzystamy Twoją umiejętność i wspólnie rozwiniemy Twój potencjał!
Pracując z nami, będziesz miał okazję:
· zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta – wyjaśniać telefonicznie nieścisłości w dokumentach, finalizować sprzedaż po negocjacjach prowadzonych przez naszych specjalistów
· dbać o formalną stronę współpracy z klientami
· przygotowywać dokumentację (umowy, oferty, zestawienia)
· wspierać bieżące działania firmy
Wyślij nam swoje CV, jeśli:
· Twoja kultura języka jest na wysokim poziomie
· lubisz kontakt telefoniczny z klientem
· dobrze znasz Worda i Excela
· masz dużo pozytywnej energii
Od siebie oferujemy:
· umowę o pracę na czas określony – od kwietnia do końca października 2019 r.
· pracę od poniedziałku do piątku na jedną ranną zmianę
· pracę z klientem premium – dyrektorzy szkół
· możliwość dalszego rozwoju w firmie dla najlepszych
CVprosimy wysyłać za pomocą formularza aplikacyjnego.
Chcesz wiedzieć więcej o nas i o tym, jak pracujemy?
ODWIEDŹ NASZĄ STRONĘ KARIERY: http://www.librus.pl/kariera/