Serwisant sprzętu IT i oprogramowania

Praca
Katowice
nie podano

Serwisant sprzętu IT i oprogramowania

Co (ogólnie) będziesz robić?

  • Rozwiązywać bieżące problemy techniczne związane z komputerami, peryferiami, siecią, oprogramowaniem i telefonami w firmie.
  • Prowadzić dokumentację techniczną dot. sprzętu teleinformatycznego.
  • Planować zamówienia sprzętu.
  • Zarządzać pakietem GSuite w firmie.

Dlaczego warto?

To samodzielne stanowisko dla osób, które kręcą kwestie techniczne i które lubią pracować z ludźmi:

  • sam będziesz zarządzać swoim czasem pracy i zgłoszeniami przekazywanymi do serwisu – ustalać harmonogram prac i priorytety (choć oczywiście zgodnie z pewnymi założeniami);
  • sam będziesz decydować o sposobie rozwiazywania zgłaszanych problemów;
  • dość szybko poznasz większość osób z firmy J

Czego szukamy u kandydata?

  • Doskonałej znajomości sprzętu komputerowego (komputery PC, laptopy, drukarki, urządzenia sieciowe).
  • Bardzo dobrej znajomości systemów Windows i popularnego oprogramowania biurowego (np. MS Office, Libra Office itd.).
  • Dobrej znajomości GSuite.
  • Dobrej znajomości sprzętu biurowego (telefony, faksy, kopiarki).
  • Wiedzy nt. sieci informatycznych.
  • Świetnej organizacji pracy.
  • Komunikatywności.

Brzmi ciekawie? Wyślij swoje CV na praca@librus.pl – w temacie wpisz nr ref. serwis/16/2019.

Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×