Service Desk Technician (druga linia wsparcia)

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 listopada 2018. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
Wrocław
nie podano

Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 2000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.


Twoje przyszłe zadania:

  • Zarządzanie i realizacja zgłoszeń IT
  • Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie i telefonicznie
  • Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy
  • Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników
  • Wsparcie dla autorskich OS opartych o systemy Linux i OSX
  • Automatyzacja procesów poprzez pisanie skryptów (bash, Python)

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenia średniego lub w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika itp.
  • Znajomości systemów Linux (mile widziany także OSX)
  • Komunikatywności i otwartości
  • Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły
  • Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się

Mile widziane:

  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub serwisach informatycznych
  • Podstawowa znajomości ITIL
  • Znajomość urządzeń i systemów Apple

Oferujemy:

  • stabilne warunki współpracy,
  • stawkę godzinową + premie,
  • pakiet medyczny LUXMED
  • kartę Multisport,
  • luźną atmosferę,
  • elastyczne godziny pracy,
  • nieograniczoną ilość kawy :)


Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×