Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 2000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.
Twoje przyszłe zadania:
- Przyjmowanie i zarządzanie zgłoszeniami IT
- Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie i telefonicznie
- Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy
- Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników
Oczekujemy:
- Wykształcenia średniego ( w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika itp.)
- Komunikatywności i otwartości
- Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły
- Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się
Mile widziane:
- Doświadczenie zawodowe w serwisach informatycznych, service desku
- Podstawowa znajomości ITIL
- Podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows
Oferujemy:
- Pracę z młodymi i ambitnymi ludźmi pełnymi pasji
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinowym
- Pakiet socjalny (opieka medyczna Luxmed)
- Uczestniczenie w realizacji innowacyjnych projektów
- Owoce w kuchni i Play Station w pokoju odpoczynku
- Realizację swoich pasji i pomysłów
- Biuro w samym centrum Wrocławia