Pracownik działu Help Desk IT

Praca
Katowice
nie podano

Pracownik działu Help Desk (IT)

Nr ref.: HD/17/2019

Miejsce pracy: Katowice

Lubisz rozmawiać z ludźmi i nawet największemu laikowi potrafisz wytłumaczyć, jak działa komputer?

Dołącz do naszego zespołu – pomagaj użytkownikom wykorzystywać nasze narzędzia informatyczne w ich codziennej pracy!

Pracując z nami, będziesz miał okazję:

·        odpowiadać na maile i telefony od naszych klientów, którzy szukają pomocy w obsłudze naszych systemów

·        tworzyć FAQ, instrukcje/helpy

·        współpracować z zespołem programistów

·        jeśli będziesz mieć ochotę – wspierać inne, ciekawe dla Ciebie projekty (np. testowanie systemów, szkolenie z naszych rozwiązań nowych pracowników, serwis naszych komputerów)

Wyślij nam swoje CV, jeśli…

·        interesujesz się branżą IT

·        masz wiedzę techniczną dotyczącą sprzętu komputerowego i oprogramowania

·        dobrze radzisz sobie ze słowem pisanym

·        cechuje Cię wysoka kultura języka

·        a w świecie idealnym – pracowałeś już w dziale Help Desk/obsłudze Klienta

Od siebie oferujemy:

·        pracę od poniedziałku do piątku na jedną ranną zmianę

·        rosnący pakiet benefitów pracowniczych

·        no i umowę o pracę rzecz jasna

Zainteresowany/a? Wyślij CV na praca@librus.pl – w temacie wpisz HD/17/2019

Odwiedź też naszą stronę http://www.librus.pl/kariera/

Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×