Wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok
- Wykształcenie wyższe - mile widziane techniczne lub przedmioty ścisłe
- Umiejętność posługiwania się urządzeniami mobilnymi z systemem Android i/lub iOS
- Biegła znajomość pakietu MS Office (szczególne Excel)
- Nastawienie na rezultat i samodzielność w działaniu
- Umiejętność określania priorytetów oraz pracy pod presją czasu
- Gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku od 8:00-16:00/10:00-18:00
- Zainteresowanie branżą IT – łatwość w poruszaniu się w tematach nowych technologii (mile widziane)
- Znajomość języka angielskiego – poziom B2 (mile widziane)
- Znajomość języka hiszpańskiego – poziom B2 (mile widziane)
- Czynnego prawa jazdy kat. B (mile widziane)
Opis zadań
- Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie
- Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia
- Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami (bez elementów sprzedaży)
- Współpraca z Działem IT w zakresie bieżących zapytań Klientów
- Wsparcie w innych zadaniach realizowanych przez Dział Obsługi Klienta
- Współpraca z zespołami projektowymi
Warunki zatrudnienia / Firma oferuje
- Bemefity: urlop urodzinowy, karta Multisport, opieka medyczna, nowe technologie, system motywacyjny, wyjazdy integracyjne, świeżo mielona kawa, budżet szkoleniowy, parking rowerowy, bonusowe dni wolne
- Udział w innowacyjnym i rozbudowanym projekcie IT skierowanym do Klientów branży farmaceutycznej
- Współtworzenie sukcesu polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmy
- Współpracę z dużymi producentami branży farmaceutycznej i nie tylko
- Poszerzenie wiedzy w zakresie nowych technologii
- Świetną atmosferę i pracę w zgranym zespole