Młodszy Specjalista ds. Klienta Szkodowego

Praca
Poznań
nie podano

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Telefoniczną i e-mailową obsługę Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń dotyczących szkód komunikacyjnych;
  • Analizę zebranych informacji i ustalenie prawidłowego procesu realizacji szkody;
  • Udzielanie informacji na temat procedur likwidacji szkód;
  • Kontrolę nad zleceniami dotyczącymi zgłoszeń szkodowych, a także uzupełnianie niekompletnych zgłoszeń;
  • Przekazywanie informacji o świadczeniach i sposobie ich realizacji;
  • Udzielanie pełnych informacji na temat możliwych do realizacji świadczeń w oparciu o procedury;
  • Obsługa wyszukiwarek, bazy danych, weryfikacja uprawnień Klientów do korzystania ze świadczeń;


Nasze oczekiwania w celu efektywnego realizowania powyższych zadań, to:

  • Doświadczenie w telefonicznej i e-mailowej obsłudze Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń dotyczących szkód komunikacyjnych;
  • Wykształcenie wyższe - preferowane;
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta;
  • Znajomość prawa ubezpieczeniowego oraz zagadnień dotyczących likwidacji szkód;
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne;
  • Rzetelność, odpowiedzialność i samodzielność;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Doświadczenie w likwidacji szkód będzie dodatkowym atutem.


Dzięki współpracy z nami możesz zyskać:

  • Możliwość rozwoju;
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach i kursach językowych;
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole;
  • Możliwość uczestniczenia w konkursach z nagrodami;
  • Opiekę medyczną i kartę dofinansowaną na posiłki;
  • Pracę w systemie zmianowym, dzięki której pogodzisz prace z pasją.
Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×