Szukamy osoby, która zaplanuje i wdroży strategię obecności firmy na rynkach niemieckojęzycznych (Niemcy, Austria, Szwajcaria) z wykorzystaniem (bardzo szeroko pojętego). Nasz obszar działania to B2B – realizujemy kampanie link buildingu i content marketingu dla agencji oraz firm samodzielnie zajmujących się SEO. W Polsce pracujemy m.in. dla Allegro, Empik, Ceneo, Rankomat, Idea Bank, Trek i ponad 100 agencji interaktywnych. Zespół Linkhouse tworzy ponad 50 osób (z czego kilkanaście pracuje stacjonarnie w naszym biurze).
Szukamy pasjonata marketingu internetowego, ale niekoniecznie samego SEO – będzie mógł liczyć na merytoryczne wsparcie (case studies, wyniki testów) z obszaru link buildingu.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się m.in.:
- planowaniem, tworzeniem i dystrybucją treści,
- tworzeniem materiałów edukacyjnych dla klientów i kontrahentów firmy
- budowaniem świadomości marki na rynkach niemieckojęzycznych,
- współpracą z lokalnymi influencerami,
- wsparciem działu sprzedaży w identyfikacji i dotarciu do potencjalnych klientów
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego,
- komunikatywna znajomość języka polskiego i angielskiego
- umiejętność tworzenia angażujących, ciekawych treści (poparta portfolio własnych tekstów),
- doskonała znajomość trendów, strategii i narzędzi niezbędnych w pracy marketera,
- doświadczenie w marketingu internetowym (idealnie w obszarze B2B)
Oferujemy:
- Możliwość wprowadzenia firmy na kilka nowych rynków zagranicznych,
- Stanowisko o bardzo samodzielnym charakterze,
- Wynagrodzenie w wysokości 10 000 PLN netto (B2B lub proporcjonalnie dla innych form współpracy),
- Pracę w biurze w centrum Katowic lub w Warszawie; możliwa częściowa praca zdalna,
- Stabilne zatrudnienie,
- Opiekę medyczną