Koordynator ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1 grudnia 2018. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
Poznań
nie podano

Kluczowe obowiązki:

  • przygotowywanie dokumentów dla klienta,
  • telefoniczna obsługa klienta zagranicznego,
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez stały kontakt z klientem,
  • współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub na ostatnim roku studiów
  • biegła znajomość języka francuskiego, komunikatywna angielskiego,
  • sumienność i komunikatywność
  • doświadczenie w zakresie obsługi klienta będzie dodatkowym atutem,
  • dobra znajomość MS Word i Outlook

Co oferujemy?

  • przyjazną atmosferę i pracę w międzynarodowym środowisku
  • umowę o pracę na pełen etat
  • czas pracy – od poniedziałku do piątku, 8-16 i 9-17
  • biuro w centrum Poznania
  • dostęp do globalnej platformy ze szkoleniami online, bilety do kina, lekcje języków
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×