LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- optymalizacja, kontrola i ocena efektywności procesów logistycznych,
- zarządzanie zapasami, nadzór nad prawidłową, terminową realizacją przyjęć i dostaw towaru,
- planowanie, zarządzanie i nadzór pracy podległego zespołu,
- sporządzanie raportów i analiz związanych z realizacją usług logistycznych i funkcjonowaniem działu,
- efektywna współpraca oraz budowanie dobrych relacji z dostawcami, kooperantami i klientem wewnętrznym,
- opracowywanie, wdrażanie nowych strategii, procesów oraz procedur magazynowych i logistycznych,
- około 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze logistyki/dystrybucji/transportu,
- wykształcenie wyższe preferowane kierunkowe logistyczne / ekonomiczne
- wysoko rozwinięte kompetencje menadżerskie,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność skutecznych negocjacji handlowych z dostawcami,
- umiejętność pracy pod presją czasu, zdolność kreowania zmian, ulepszeń oraz dążenie do rozwoju zespołu.
- umowa o pracę
- praca u wiodącego europejskiego producenta mebli biurowych
- benefity (luxmed, multisport, ubezpieczenie na życie, prezenty świateczne)
- premie kwartalne
- praca w godzinach biurowych 8-16
- siedziba firmy: Jasło