Wymagania:
· Wykształcenie wyższe techniczne (inżynierskie, informatyczne lub pokrewne) bądź w trakcie studiów
· Umiejętność analitycznego myślenia
· Bardzo dobra znajomość MS Excel
· Mile widziana podstawowa znajomość języka SQL
· Łatwość pisania dokumentacji
· Dokładność
· Zorientowanie na cel
· Komunikatywność i samodzielność w działaniu
Zakres obowiązków:
· Obsługa Service Desk
· Kontakt z dostawcą systemu informatycznego w zakresie nieprawidłowości działania
oraz rozwoju systemu
· Nadawanie uprawnień w systemie
· Czynny udział w testach funkcjonalnych
· Nadzór nad testami nowych funkcjonalności prowadzonymi przez innych
użytkowników oraz wdrożeniami zmian w systemie
· Tworzenie dokumentacji, raportów i analiz na potrzeby kadry managerskiej
· Udział w projektach rozwojowych w zakresie rozwiązań IT
Oferujemy:
· Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w międzynarodowej firmie na rynku
energetycznym
· Pracę w młodym i zmotywowanym zespole
· Przyjazną atmosferę pracy, opartą na szacunku i zaufaniu
· Po okresie 3 miesięcy: dofinansowanie zajęć z języków obcych w godzinach pracy
· Progresywny pakiet opieki medycznej, karta Multisportu
· Pracę w biurze w centrum Warszawy z przepiękną panoramą miasta
· Aromatyczną kawę oraz kosz świeżych owoców