Customer Service Coordinator z językiem szwedzkim

Praca
Poznań
nie podano

Obowiązki:

• zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez stały kontakt z klientem

• prace administracyjne związane z obsługą klienta

• współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:

• wykształcenie wyższe lub na ostatnim roku studiów

• biegła znajomość języka szwedzkiego i komunikatywna znajomość języka angielskiego

• doświadczenie w zakresie obsługi klienta będzie dodatkowym atutem

• dobra znajomość MS Word i Outlook; znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem

Co oferujemy?

• pracę z jednymi z najbardziej znanych marek na świecie

• przyjazną atmosferę i pracę w międzynarodowym zespole

• łatwy dostęp do globalnej platformy z ponad 800 różnymi szkoleniami online

• atrakcyjny pakiet benefitów

Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×