CCIG GROUP to największa firma w branży Call & Contact Center w Polsce. Nasze siedziby znajdują się w kilkunastu lokalizacjach w całej Polsce oraz kilku poza jej granicami. Dzięki dynamicznemu rozwojowi zdobywamy nowych klientów. Do naszej lokalizacji w Warszawie poszukujemy osób chcących zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta z branży motoryzacyjnej.
Infolinia wychodząca - branża motoryzacyjna
Twoim zadaniem będzie:
- przeprowadzanie rozmów - badanie satysfakcji obsługi klienta,
- nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagamy:
- komunikatywności, otwartości,
- samodzielności i skrupulatności,
- dyspozycyjności przynajmniej 30h miesięcznie w godzinach pn-pt: 9.00 - 17.00 (w późniejszym etapie pracy do 20.00), sb 9.00 - 14.00.
Mile widziane osoby z przyjemnym, ciepłym głosem.
Oferujemy:
- stałe wynagrodzenie + system premiowy,
- pełny pakiet szkoleń przygotowujący do samodzielnej pracy,
- w późniejszym etapie możliwość pracy zdalnej,
- możliwość układania grafiku według własnych potrzeb w ramach grafiku,
- praca w młodym, dynamicznym zespole,
- swobodny dress-code, owocowe czwartki, sala relaksu,
- praca w przyjaznej atmosferze.