Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem holenderskim

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 13 kwietnia 2019. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
Kraków
nie podano

Wymagania

  • Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz: Bardzo dobrą znajomość języka holenderskiego
  • Dobrą znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

Opis zadań

  • Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Warunki zatrudnienia / Firma oferuje

  • Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz
  • Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
  • Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling


Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×